środa, 20 maja 2015

Urodzinowe postanowienie-wyzwanie osobiste.

Cześć kochani,



W życiu każdego maniaka książkowego przychodzi taki dzień, kiedy postanawia on, bądź też ona, wyjść poza granice znanych sobie gatunków i przeczytać coś zupełnie innego.

Dla mnie takim przełomowym momentem są moje urodziny, pierwsze z wami. Wprawdzie zostało do nich jeszcze trochę czasu, ale moim postanowieniem chcę się z wami podzielić już teraz. :)

A jest to postanowienie-wyzwanie dość, że tak powiem ambitne i ciężkie.
Otóż postanowiłam zabrać się za dwie wielkie listy książek. I są to:
Na obu tych listach są książki, które już kiedyś czytałam, jednak w ramach mojego osobistego wyzwania, postanowiłam potraktować te listy, jako czyste karty, i przeczytać każdą książkę na nich wyszczególnioną. I oczywiście za każdym razem informować was o tym fakcie.

Chcę abyście byli moją komisją i motywacją do wypełnienia postanowienia.
Wyzwanie zaczynam dzisiaj to jest dnia 20 maja 2015 roku.

Zachęcam was do robienia własnych urodzinowych postanowień książkowych, oraz do eksperymentów z gatunkami, które wydają się nie dla was.

Nowa Lili
Już niedługo kolejny post XXX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz